ხარისხის პოლიტიკა

სააერნაოსნო ინფორმაციის სამსახური

ხარისხის პოლიტიკა

საჰაერო ნავიგაციის მომსახურებების ხარისხი, მათი შესაფერისობის და საიმედოობის, ისევე როგორც შესაბამის კანონმდებლობასთან და მოთხოვნებთან შესაბამისობის დონეა. 

"საქაერონავიგაცია" საქართველოს საჰაერო სივრცეში უსაფრთხო, მოწესრიგებული და სწრაფი საჰაერო მოძრაობის ნაკადის უზრუნველყოფისკენ მიისწრაფის, თითოეული თანამშრომლის მიერ მასზე დაკისრებული მოვალეობების პროფესიულად, ფრენის უსაფრთხოებაზე ორიენტირებული და კოორდინირებული შესრულებით.

ჩვენს ძირითად ფასეულობებზე დაყრდნობით, რომლებიც არის ფრენის უსაფრთხოება, მაღალი პროფესიონალიზმი და პასუხისმგებლობა, ჩვენი ხარისხის მართვის სისტემა მიზნად ისახავს ფუნქციონირების უმაღლეს სტანდარტებამდე მუდმივ გაუმჯობესებას, რათა უზრუნველყოს უსაფრთხოების უმაღლესი დონის მიღწევა.

მოწოდებულნი ვართ მუდმივად ვაუმჯობესოთ გაწეული მომსახურების ხარისხი, თანამიმდევრულობა და სარგებლიანობა, შემდეგის განხორციელებით:

  • შემუშავებული და დანერგილი ხარისხის პოლიტიკის მუდმივი შენარჩუნებით;
  • მართვის სისტემის ეფექტურობის მუდმივი გაუმჯობესებით;
  • განსაზღვრული ფუნქციონირების ძირითადი ინდიკატორების (KPI) მონიტორინგით და მათი მნიშვნელობების გაუმჯობესებისთვის ხარისხის მიზნების დადგენით;
  • ყველა შესაბამის რეგულაციებთან, მოთხოვნებთან და საქართველოს სამოქალაქო ავიაციის სააგენტოს მიერ გათვალისწინებულ საუკეთესო პრაქტიკასთან შესაბამისობით;
  • შესაბამისი რესურსების უზრუნველყოფით.

 

AIRAC AIP AMDT/SUP

EFF DATE RAW DATA to AIS DAYS LEFT
20 მარ 2025 20 დეკ 2024 12
17 აპრ 2025 17 იან 2025 40
15 მაი 2025 14 თებ 2025 68

UTC

  • --:--:--